Firestarter

KSF Jaarcongres 2019 

Firestarter, dat is de titel van het aanstaande KSF Jaarcongres: in het contactcenter beginnen veel innovaties op het gebied van klantcontact. Ben jij de firestarter in jouw organisatie? Hoe doe je dat? Start als klantcontactmanagement de innovatie in je organisatie: geef het vuur door.

Transformatie

Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie, niet alleen in het contactcenter maar voor de gehele organisatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!

Service design

Op 14 november belichten we interessante klantcontactthema's als service design, de rol van klantcontact en service in de organisatie en de toekomst van ons vak. We richten onze blik op de toekomst en bieden je inspiratie om er in je eigen organisatie mee aan de slag te gaan. 

 

Het KSF Jaarcongres is met ruim 400 bezoekers al jaren het grootste congres in de klantcontactbranche. Op 14 november brengen we de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van techniek, mensen en processen.

 

aanwezigheidsregistratie
 aanwezigheidsregistratie